Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Kαταγγελία αναγνώστη: "Η ημέρα που ένιωσα τι σημαίνει σοσιαλιστικό ξύλο"


"Καλησπέρα σε όλους για να ξεκινήσω την αφήγηση μου θα πρέπει πρώτα να σας παρουσιάσω σχεδιαστικά την εικόνα της πλατείας του συντάγματος σήμερα άλλα επειδή δεν είναι εφικτό...
θα χωρίσω την πλατεία σε 2 κομμάτια στο νότιο τμήμα μέχρι την αρχή της Ερμού και το βόρειο κομμάτι έως το μετρό και ως σύνορο μεταξύ τους το συντριβάνι..στο νότιο κομμάτι κανιβαλισμός βια και ο χαρακτηριστικός πετροπόλεμος κλπ κλπ...ενώ στο βόρειο τμήμα όλες οι ηλικίες! να συζητούν όπως είναι λογικό για το μεσοπρόθεσμο τα στημένα κλπ κλπ..και σε μια... στιγμή γύρω στις 7 το απόγευμα εκεί που το βόρειο τμήμα παρακολουθεί τις συμπλοκές του νότου αρχίζουν όλοι να τρέχουν προς το μετρό και αρκετοί {μπάτσοι} και όχι αστυνομικοί να τρέχουν από πίσω τους και μόλις φτάνουν στο μετρό να ξεκινούν εκτεταμένη χρήση χημικών και ξύλο σε όλους,σε ανθρώπους κάθε ηλικίας..για να είμαι δίκαιος επίσης σήμερα ένιωσα και την έννοια του ανθρωπισμού με ανθρώπους να βοηθούν τους άλλους ειτε με νερά που τους περίσσευαν ητε με mallox ακομα και να μαζεύουν σκουπίδια άλλων.. είμαι 25 χρονών,τόση βια σε ανθρώπους κάθε ηλικίας δεν έχω ξαναδεί...ο μικρός Φώτης στέλνει τα φιλιά του στο κύριο Κοκαλάκη και στους αξιότιμους συναδέλφους του που έδωσαν τις εντολές για την επίθεση στο βόρειο τμήμα της πλατείας και τους αστυνομικούς που με απαράμιλλο ζήλο και αφοσίωση εκτέλεσαν τις εντολές..και πάλι τα φιλιά μου στον κύριο Κοκαλακη!!!"

Αναγνώστης



πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου