της Αγγελικής Κουρή
Στις 20 Ιανουαρίου γεννήθηκε στο Ρίμινι της Ιταλίας ο Μάρκο Σιμοντσέλι. Μετά τον Βαλεντίνο Ρόσι, στο πρόσωπο του "Sic" οι Ιταλοί έβλεπαν τον "αυριανό" παγκόσμιο πρωταθλητή στο Moto GP. Αν θα γινόταν δεν θα το μάθουμε ποτέ, καθώς μετά από ένα ατύχημα στο τέλος της περασμένης σεζόν(23-10-2011)"έφυγε" από κοντά μας και πλέον οδηγεί στις πίστες του παραδείσου.
Μεγάλωσε στην πόλη Κοριάνο μαζί με τους γονείς του Πάολο και Ροζέλα και την μικρότερη αδελφή του Μαρτίνα. Όλα τα χρόνια της ζωής του δεν αποχωρίστηκε ποτέ το σπίτι του ακόμα και όταν συζούσε με την σύντροφό του Κέιτι.
Από μικρή ηλικία το ταλέντο του ξεχώριζε, καθώς στην ηλικία των επτά συμμετείχε σε αγώνα minimoto, ενώ στα 12 κατέκτησε το ιταλικό πρωτάθλημα. Δύο χρόνια αργότερα στην κατηγορία των 125cc αναδείχτηκε 2ος στο αντίστοιχο πρωτάθλημα της χώρας του. Οι άνθρωποι της Aprilia τον είχαν ξεχωρίσει από νωρίς, καθώς φαινόταν ότι είχε τις δυνατότητες να φτάσει πολύ ψηλά.
Μόλις στα 15 έκανε το ντεμπούτο στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα στην κατηγορία των 125cc στην πίστα του Μπρνο της Τσεχίας. Τα επόμενα τρία χρόνια περέμεινε στην κατηγορία έχοντας δύο νίκες στο παλμαρέ του. Το 2006 ανέβηκε επίπεδο μπαίνοντας στα 250cc τα οποία φαινόταν πως του ταίριαζαν περισσότερο.
Η πρώτη του νίκη ήρθε στο Μουτζέλο το 2008. Οι συνόλικά έξι αγώνες που κέρδισε κατά την διάρκεια της χρονιάς σε συνδιασμό με 12 βάθρα ακόμη, τον έφεραν αγκαλιά με τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή. Η τελευταία του χρονιά στην κατηγορία και την ομάδα της Gilera ήταν το 2009 όπου και κατέλαβε την 3η θέση της γενικής κατάταξης.
Μεγάλο ρόλο στην καριέρα του έπαιξε ο Κάρλο Πέρνατ. Ήταν μάνατζερ του Ρόσι στα πρώτα βήματα του στο χώρο και "δεξί χέρι" του Λόρις Καπιρόσι. Η Honda αναζητούσε τον αναβάτη που θα την οδηγούσε ξανά στην κορυφή. Βλέποντας αυτή την ευκαιρία και με την προτροπή του Πέρνατ, ο Μάρκο μπήκε στο Moto GP οδηγώντας για την HRC το 2010.
Η πρώτη του σεζόν ήταν περισσότερο αναγνωριστική και ο "αφάνας" την εκμεταλλεύτηκε ώστε να εξοικιωθεί με την νέα του μοτοσικλέτα και με τις δυσκολίες της κατηγορίας. Παρ' όλ' αυτά τελείωσε την χρονιά στην 8η θέση της κατάταξης. Η επόμενη χρονιά ξεκίνησε με αρκετά σκαμπανεβάσματα. Έιχε τέσσερις εγκαταλήψεις αλλά ταυτόχρονα και καλά "πλασαρίσματα" στους υπόλοιπους αγώνες χωρίς όμως να "γευτεί" το βάθρο. Στο δεύτερο μισό της σεζόν έδειξε τις πραγματικές του δυνατότητες, ξεκινώντας με μια 3η θέση θέση στο Μπρνό, τέσσερις συνεχόμενες 4ες και μια 2η στην Αυστραλία.
Ο επόμενος αγώνας στην Μαλαισία στις 23 Οκτωβρίου 2011 έμελλε να είναι και ο τελευταίος του. Μετά από ένα οδηγικό λάθος και την επερχόμενη πτώση, οι Κόλιν Έντουαρτς και Βαλεντίνο Ρόσι που ακολουθούσαν, δεν κατάφεραν να τον αποφύγουν. Η σύγκρουση ήταν αναπόφευκτη με αποτέλεσμα ο Μάρκο να χάσει την ζωή του υποκείπτοντας αργότερα στα τραύματα του.
Το τραγικό είναι πως όλοι με ένα πράγμα συμφωνούν: Στη Σεπάνγκ χάθηκε ένας μελλοντικός παγκόσμιος πρωταθλητής.
Στις 20 Ιανουαρίου γεννήθηκε στο Ρίμινι της Ιταλίας ο Μάρκο Σιμοντσέλι. Μετά τον Βαλεντίνο Ρόσι, στο πρόσωπο του "Sic" οι Ιταλοί έβλεπαν τον "αυριανό" παγκόσμιο πρωταθλητή στο Moto GP. Αν θα γινόταν δεν θα το μάθουμε ποτέ, καθώς μετά από ένα ατύχημα στο τέλος της περασμένης σεζόν(23-10-2011)"έφυγε" από κοντά μας και πλέον οδηγεί στις πίστες του παραδείσου.
Μεγάλωσε στην πόλη Κοριάνο μαζί με τους γονείς του Πάολο και Ροζέλα και την μικρότερη αδελφή του Μαρτίνα. Όλα τα χρόνια της ζωής του δεν αποχωρίστηκε ποτέ το σπίτι του ακόμα και όταν συζούσε με την σύντροφό του Κέιτι.
Από μικρή ηλικία το ταλέντο του ξεχώριζε, καθώς στην ηλικία των επτά συμμετείχε σε αγώνα minimoto, ενώ στα 12 κατέκτησε το ιταλικό πρωτάθλημα. Δύο χρόνια αργότερα στην κατηγορία των 125cc αναδείχτηκε 2ος στο αντίστοιχο πρωτάθλημα της χώρας του. Οι άνθρωποι της Aprilia τον είχαν ξεχωρίσει από νωρίς, καθώς φαινόταν ότι είχε τις δυνατότητες να φτάσει πολύ ψηλά.
Μόλις στα 15 έκανε το ντεμπούτο στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα στην κατηγορία των 125cc στην πίστα του Μπρνο της Τσεχίας. Τα επόμενα τρία χρόνια περέμεινε στην κατηγορία έχοντας δύο νίκες στο παλμαρέ του. Το 2006 ανέβηκε επίπεδο μπαίνοντας στα 250cc τα οποία φαινόταν πως του ταίριαζαν περισσότερο.
Η πρώτη του νίκη ήρθε στο Μουτζέλο το 2008. Οι συνόλικά έξι αγώνες που κέρδισε κατά την διάρκεια της χρονιάς σε συνδιασμό με 12 βάθρα ακόμη, τον έφεραν αγκαλιά με τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή. Η τελευταία του χρονιά στην κατηγορία και την ομάδα της Gilera ήταν το 2009 όπου και κατέλαβε την 3η θέση της γενικής κατάταξης.
Μεγάλο ρόλο στην καριέρα του έπαιξε ο Κάρλο Πέρνατ. Ήταν μάνατζερ του Ρόσι στα πρώτα βήματα του στο χώρο και "δεξί χέρι" του Λόρις Καπιρόσι. Η Honda αναζητούσε τον αναβάτη που θα την οδηγούσε ξανά στην κορυφή. Βλέποντας αυτή την ευκαιρία και με την προτροπή του Πέρνατ, ο Μάρκο μπήκε στο Moto GP οδηγώντας για την HRC το 2010.
Η πρώτη του σεζόν ήταν περισσότερο αναγνωριστική και ο "αφάνας" την εκμεταλλεύτηκε ώστε να εξοικιωθεί με την νέα του μοτοσικλέτα και με τις δυσκολίες της κατηγορίας. Παρ' όλ' αυτά τελείωσε την χρονιά στην 8η θέση της κατάταξης. Η επόμενη χρονιά ξεκίνησε με αρκετά σκαμπανεβάσματα. Έιχε τέσσερις εγκαταλήψεις αλλά ταυτόχρονα και καλά "πλασαρίσματα" στους υπόλοιπους αγώνες χωρίς όμως να "γευτεί" το βάθρο. Στο δεύτερο μισό της σεζόν έδειξε τις πραγματικές του δυνατότητες, ξεκινώντας με μια 3η θέση θέση στο Μπρνό, τέσσερις συνεχόμενες 4ες και μια 2η στην Αυστραλία.
Ο επόμενος αγώνας στην Μαλαισία στις 23 Οκτωβρίου 2011 έμελλε να είναι και ο τελευταίος του. Μετά από ένα οδηγικό λάθος και την επερχόμενη πτώση, οι Κόλιν Έντουαρτς και Βαλεντίνο Ρόσι που ακολουθούσαν, δεν κατάφεραν να τον αποφύγουν. Η σύγκρουση ήταν αναπόφευκτη με αποτέλεσμα ο Μάρκο να χάσει την ζωή του υποκείπτοντας αργότερα στα τραύματα του.
Το τραγικό είναι πως όλοι με ένα πράγμα συμφωνούν: Στη Σεπάνγκ χάθηκε ένας μελλοντικός παγκόσμιος πρωταθλητής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου