Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Σμ. Καρύδη: «Αν ήθελα παιδί, θα το είχα κάνει»


Η Σμαράγδα Καρύδη, καλεσμένη στην εκπομπή «Μες στην καλή χαρά» και της Ναταλίας Γερμανού, μίλησε για τη νέα της παράσταση, τις ανθρώπινες σχέσεις και τα επαγγελματικά της σχέδια. Η συζήτηση ξεκίνησε με την ηθοποιό να μιλάει για την περίοδο που διανύει λέγοντας: «Καλά είμαι εγώ, δεν ξέρω πως είναι οι υπόλοιποι. Είμαι μια χαρά, είμαι ήρεμη, ξεκινήσαμε και τις παραστάσεις μας προχτές (?) Μπήκα ξεκούραστη και πολύ ήρεμη σε αυτή τη δουλειά». Με αφορμή τον «Οθέλλο», το έργο που ανεβάζει η Σμαράγδα Καρύδη αυτό το καλοκαίρι, συζήτησαν για αρκετή ώρα το θέμα της ζήλειας στις σχέσεις. Μεταξύ άλλων η δημοφιλής ηθοποιός ανέφερε: «Φυσικά έχω ζηλέψει, όχι παράλογα. Μου έχει τύχει να ζηλέψω, να κάνω σκηνές, να μου κάνουν σκηνές» ενώ στη συνέχεια συμπλήρωσε: «Συνήθως όταν έχεις να κάνεις με έναν άνθρωπο που είναι έτσι, το νιώθεις. Δεν ζηλεύεις αν ο άλλος δεν σου δίνει μια αφορμή (?) Πολλές φορές μπορείς να ζηλέψεις όταν απλά περνάει καλά με άλλους ανθρώπους. Μπορώ να συγχωρήσω (την απιστία) μπορώ και να μην τη συγχωρήσω. Θεωρώ πως το πρόβλημα το έχει αυτός που την κάνει, όχι πως εγώ είμαι λιγότερη» Σχετικά με τη συμπεριφορά της όταν ξεκινάει μια νέα σχέση η Σμαράγδα τόνισε: «Δείχνω την πραγματική μου εικόνα από την αρχή, γιατί την θεωρώ αξιοθέατη! Αν με αγαπήσει κάποιος, (θα είναι) γι' αυτό που είμαι» ενώ στο ενδεχόμενο της απόκτησης ενός παιδιού στο μέλλον εξήγησε: «Μέχρι τώρα αν ήθελα να κάνω παιδί θα το 'χα κάνει. Τώρα αν προκύψει δεν ξέρω? Με φοβίζει ότι θα καταπιεστώ, ότι μπορεί να μην μπορώ να ανταπεξέλθω? αλλά δεν είναι ότι είμαι αρνητική» Για τα επαγγελματικά σχέδια δήλωσε: «Αποφάσισα να μην κάνω τον (περασμένο) χειμώνα θέατρο. Δούλεψα κάπως υπερεντατικά τα τελευταία χρόνια και απλά κουράστηκα. Συζητάω για τρεις ταινίες αλλά δεν είναι σίγουρο πως υπάρχουν τα χρήματα. Το θέατρο πάει πάρα πολύ καλά και είναι παρήγορο αυτό που βλέπεις ότι ο κόσμος σε τόσο δύσκολες στιγμές επιλέγει το θέατρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου