Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Διάσημη ηθοποιός υπήρξε θύμα ομαδικού βιασμού!

Από την πιο τρυφερή της ηλικία έπεσε θύμα βιασμού, βιάστηκε ξανά ως παιδί και στην εφηβεία της έπεσε θύμα ομαδικού βιασμού.
Ο λόγος για την Πάμελα Άντερσον η οποία προχώρησε σε συγκλονιστικές αποκαλύψεις μπροστά σε 200 άτομα, στο πλαίσιο του 67ου φεστιβάλ κινηματογράφου.
Η 46χρονη είπε χαρακτηριστικά: «Ήθελα να εξαφανιστώ από προσώπου γης. Κακοποιήθηκα όταν ήμουν έξι ετών, με βίασαν στα 12, ενώ στην εφηβεία μου έζησα ξανά το μαρτύριο. Μόνο που αυτή τη φορά ήταν περισσότεροι. Η παιδική μου ηλικία δεν ήταν εύκολη. Παρά την αγάπη των γονιών μου κακοποιήθηκα από μία μπέιμπι σίτερ όταν ήμουν έξι ετών. Όταν ήμουν 12 ετών πήγα στο σπίτι ενός φίλου μου και ο μεγαλύτερος αδερφός του θέλησε να μου μάθει τάβλι, το οποίο οδήγησε σε μασάζ και στη συνέχεια σε βιασμό. Ήταν η πρώτη σεξουαλική μου επαφή. Ήταν 25 ετών… Αργότερα, όταν ήμουν στην εφηβεία, ο φίλος μου σκέφτηκε πως θα ήταν αστείο να με βιάσει με άλλους έξι».
Οι συγκλονιστικές αποκαλύψεις της Pamela Anderson άφησαν άφωνους τους καλεσμένους στην εκδήλωση και στη συνέχεια όλο τον πλανήτη καθώς κανείς δεν γνώριζε μέχρι σήμερα τις τραγικές στιγμές που έζησε η 46χρονη σταρ.
pamela

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου