Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Θανάσης Τσαλταμπάσης: "Δυσκολεύομαι να πληρώσω τη δόση του δανείου"


Ο Θανάσης Τσαλταμπάσης, μίλησε για τη σοβαρότητά του, τις "χυλόπιτες" που έχει φάει, το δάνειο που πασχίζει να ξεπληρώσει και την οικογένεια που θέλει να κάνει.
Στο περιοδικό People, ο Θανάσης αποκάλυψε πως στην καθημερινότητά του δεν είναι και τόσο αστείος, ενώ δεν ήταν ποτέ "η ψυχή της παρέας."
Γενικά είπε πως είναι πολύ συγκρατημένος και σοβαρός. Παραδέχεται όμως πως "το χιούμορ δίνει πόντους στην προσωπικότητά σου και σε ανεβάζει. Όμως οι γυναίκες θέλουν να σε βλέπουν περιποιημένο, να καταλάβουν ότι έχεις τρόπους. Το μεγαλύτερό μου όπλο ίσως και να είναι το χιούμορ. Έτσι προσέγγιζα πάντα τις γυναίκες."
Ακόμα λέει πως ελάχιστες φορές "έφαγε χυλοπίτα": "δεν με απέρριψαν πολλές φορές. Όρμαγα όπου ήθελα. Πρώτα έβλεπα αν με παίρνει και μετά πήγαινα. Αλλά και κάποιες φορές που με απέρριψαν δε με ένοιαζε γιατί εκείνες οι γυναίκες δεν με πολυενδιέφεραν."
Επίσης, παρά το γεγονός πως εδώ και τρία χρόνια έχει σταθερή σχέση, εξακολουθεί να φλερτάρει. "Και εγώ φλερτάρω, παρόλο που έχω σχέση" λέει. "Μου αρέσει το φλερτ, αλλά δεν περιμένω κάποιο αντίκρισμα. Μου αρέσει να ανεβάζω τις γυναίκες, αλλά δεν αποσκοπώ κάπου. Μπορεί στο φλερτ να υποβόσκει το σεξουαλικό στοιχείο, όμως όταν το κάνεις με αθωότητα παίρνει άλλη μορφή."
Εξομολογήθηκε πως του αρέσει πολύ ο γάμος ως θεσμός. "Για μένα όμως είναι μια αφορμή για να βρεθούν τα δύο σόγια να γνωριστούν, να τα πούνε σε μια μέρα χαράς. Και τα παιδιά μου αρέσουν. Θέλω να ξέρω ότι θα υπάρξει ο επόμενος Τσαλταμπάσης."
Για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει λέει "έχω και εγώ διάφορα θέματα. Για παράδειγμα έχω πάρει ένα σπίτι με δάνειο, χωρίς να γνωρίζω τι μπελάς θα μας βρει με την κρίση και κάθε μήνα παλεύω με τη δόση του δανείου μου. Είναι ένας μεγάλος βραχνάς που με περιμένει κάθε μήνα και με δυσκολεύει, όμως δουλεύω πολύ σκληρά. Ωστόσο, επειδή έβγαζα ικανοποιητικά χρήματα, ήθελα κάπου να τα επενδύσω για να μην τα φάω από εδώ και από εκεί, αφού είμαι πολύ σπάταλος."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου