Στο «παιχνίδι» της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, μπαίνουν
για τα καλά σκοπιανές εταιρείες, σε μία προσπάθεια να εδριαωθούν επιχειρηματικά στα Βαλκάνια.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ από το «Κανάλι 5» των Σκοπίων, που φιλοξενεί και δηλώσεις από αρμόδιους της Θεσσαλονίκης, επί τάπητος έχει τεθεί η συνεργασία σκοπιανών εταιρειών για την αγορά μέρους του 24% που αναμένουν να πωληθεί, δεδομένο ότι το 43% της εμπορευματικής κίνησης του Λιμανιού εξαρτάται από σκοπιανές εταιρείες.
Καλά πληροφορημένες πηγές δηλώνουν στο σκοπιανό κανάλι ότι η θύρα εισόδου για αγορά μέρους του λιμανιού είναι ανοικτή, με τη προϋπόθεση ότι οι εν λόγω εταιρείες θα εκτελέσουν την αγορά από κοινού.
«Το '43 τοις εκατό της μεταφοράς των φορτίων του λιμανιού της Θεσσαλονίκης αναφέρεται σε σκοπιανές εταιρείες. Έτσι τους βλέπουν ως ένα σοβαρό επιχειρηματικό εταίρο. Μόλις πέρσι μεταφέρθηκαν 18.500 εμπορευματοκιβώτια και σκοπιανές εταιρείες που χρησιμοποιούν τις λιμενικές υπηρεσίες είναι κυρίως η "Maksteel" και η "Feni"», αναφέρει το σχετικό ρεπορτάζ.
Ανασταλτικοί παράγοντες για την αγορα των μετοχών χαρακτηρίζονται οι χρονοβόρες τελωνειακές διατυπώσεις και οι χαμηλού επιπέδου σιδηροδρομικές μεταφορές της Ελλάδας.
Ωστόσο, έχουν ήδη δοθεί οι σχετικές διαβεβαιώσεις από τους Έλληνες αρμοδίους ότι μόλις αγοραστούν οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι από ιδιώτες το εμπόδιο αυτό θα ξεπεραστεί.
«Πιστεύουμε ότι το πρόβλημα είναι στις δύο πλευρές των συνόρων. Θα πρέπει οι δύο κυβερνήσεις να καθίσουν στο τραπέζι να εξετάσουν σοβαρά το ενδεχόμενο επίλυσης του προβλήματος. Το τελωνείο δεν έχει κάποιο πρόβλημα αλλά οι πελάτες απαιτούν ταχύτερες διαδικασίες», είπε ο Αιμιλιανός Μιχαηλίδης, αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του Λιμένος Θεσσαλονίκης.
Σημειώνεται, τέλος, ότι για το έτος αυτό, οι λιμενικές αρχές έχουν ανακοινώσει ότι θα γίνουν νέες επενδύσεις και στο μεταξύ προσφέρουν εκπτωτικές τιμές για ορισμένα είδη φορτίου.
για τα καλά σκοπιανές εταιρείες, σε μία προσπάθεια να εδριαωθούν επιχειρηματικά στα Βαλκάνια.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ από το «Κανάλι 5» των Σκοπίων, που φιλοξενεί και δηλώσεις από αρμόδιους της Θεσσαλονίκης, επί τάπητος έχει τεθεί η συνεργασία σκοπιανών εταιρειών για την αγορά μέρους του 24% που αναμένουν να πωληθεί, δεδομένο ότι το 43% της εμπορευματικής κίνησης του Λιμανιού εξαρτάται από σκοπιανές εταιρείες.
Καλά πληροφορημένες πηγές δηλώνουν στο σκοπιανό κανάλι ότι η θύρα εισόδου για αγορά μέρους του λιμανιού είναι ανοικτή, με τη προϋπόθεση ότι οι εν λόγω εταιρείες θα εκτελέσουν την αγορά από κοινού.
«Το '43 τοις εκατό της μεταφοράς των φορτίων του λιμανιού της Θεσσαλονίκης αναφέρεται σε σκοπιανές εταιρείες. Έτσι τους βλέπουν ως ένα σοβαρό επιχειρηματικό εταίρο. Μόλις πέρσι μεταφέρθηκαν 18.500 εμπορευματοκιβώτια και σκοπιανές εταιρείες που χρησιμοποιούν τις λιμενικές υπηρεσίες είναι κυρίως η "Maksteel" και η "Feni"», αναφέρει το σχετικό ρεπορτάζ.
Ανασταλτικοί παράγοντες για την αγορα των μετοχών χαρακτηρίζονται οι χρονοβόρες τελωνειακές διατυπώσεις και οι χαμηλού επιπέδου σιδηροδρομικές μεταφορές της Ελλάδας.
Ωστόσο, έχουν ήδη δοθεί οι σχετικές διαβεβαιώσεις από τους Έλληνες αρμοδίους ότι μόλις αγοραστούν οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι από ιδιώτες το εμπόδιο αυτό θα ξεπεραστεί.
«Πιστεύουμε ότι το πρόβλημα είναι στις δύο πλευρές των συνόρων. Θα πρέπει οι δύο κυβερνήσεις να καθίσουν στο τραπέζι να εξετάσουν σοβαρά το ενδεχόμενο επίλυσης του προβλήματος. Το τελωνείο δεν έχει κάποιο πρόβλημα αλλά οι πελάτες απαιτούν ταχύτερες διαδικασίες», είπε ο Αιμιλιανός Μιχαηλίδης, αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του Λιμένος Θεσσαλονίκης.
Σημειώνεται, τέλος, ότι για το έτος αυτό, οι λιμενικές αρχές έχουν ανακοινώσει ότι θα γίνουν νέες επενδύσεις και στο μεταξύ προσφέρουν εκπτωτικές τιμές για ορισμένα είδη φορτίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου